Hej och välkommen

Publicerat: juli 23, 2011 i Blandat

Hej och välkommen till min blog om TV serier.

Har sedan länge haft ett stark intresse för serier
finns det nå schystare än att se 3-4 av snitt på raken och vet att man massor avv avsnitt kvar att se. Man liksom går att länktar till när man ska se nästa avsnitt 🙂 hahah helt beroende.

Så nu har jag skaffat mig denna blog där jag tänkte skriva lite om dom serier jag har set. Några av mina favoriter är Dexter , The wire , (The shield) , Eastbound & down
grymma serier ser du bara att par avsnitt på raken  så du lär känna karaktärerna så är du fast direkt! och det bästa är att alla är minsta 5 säsonger vilket innebär ca 10-15 * 5 avsnitt = en jä*** massa tv tittande kan det bli bättre ?

Måste är känna att jag precis har börjat kolla på The shield och den e sjukt bra hittills.

Kommentera

